دلیل نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

دلیل نفروپاتی فشار خون بالاهنگامی که مردم با فشار خون بالا در بیماری های کلیوی تشخیص داده شده است، بسیاری از مردم اشتباه گرفته خواهد شد، چه علت بیماری نفروپاتی فشار خون بالا است. این مقاله در این علل در جزئیات.

در مرحله اول، پروتئین ادرار proteinuriya.Bolshe نفروپاتی فشار خون بالا سریعتر پیشرفت می کند. بیماران مبتلا به فشار خون بالا و پروتئینوری، میزان فیلتراسیون گلومرولی دو بار سریعتر از حالت طبیعی، نشان می دهد که پروتئین در ادرار علت اصلی بیماری نفروپاتی فشار خون بالا است.

در مرحله دوم، چربی خون غیر طبیعی. محتوای بالای چربی و سطوح پایین کلسترول HDL یکی از علل عمده از نفروپاتی فشار خون بالا. علاوه بر این، اگر سطح کلسترول در بدن شما بیش از حد بالا است، آن را به اسکلروز گلومرولی افزایش می دهد.

سوم، کنترل فشار خون بالا. فشار خون بالا یکی دیگر از علل عمده نفروپاتی فشار خون بالا است. مطالعات نشان داده اند که کنترل بهتر فشار خون، بیمار آهسته تر ایجاد می شود.

چهارم، صدمه به کلیه ها. مطالعات اخیر نشان می دهد که اگر فشار خون بیمار را می توان کنترل 127 / 77mmHg، اما کلیه خود را آسیب دیده، آسیب ادامه خواهد داد به خراب شدن.

بسیاری از کارشناسان در بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت پس از سال issledovaniyya درمان موثر برای فشار خون بالا نفروپاتی، و "چهار" درمان یافت، این رویکرد می تواند بیماران به بهبود گردش خون، گردش خون کمک کند. "چهار" درمان شامل پنجره Maikang عامل، جوشانده، اعمال موضعی، و همچنین zhidnosti meditsenskoy گلدان، که یک حمام پا است. در مراقبت روزانه، شما همچنین باید درمان خوراکی applikatora.Glavnoe محلی که این درمان می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه در صورت بازگرداندن عملکرد کلیه و زندگی خود را تمدید شود خواهد شد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,دلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815